Patrzysz na wiadomości wyszukane dla słów: wzor oferty cenowej wzor oferty
Wiadomość
  Sprzedam G3

| Sprzedam Power Mac'a:

| PowerPC G3 400 MHz
| 512 MB ram
| WesternDigital 80 GB
| Fujitsu MAN 18 GB (SCSI U160)
| Adaptec 2930CU
| Ati 128 Pro 16 MB PCI
| klawiatura (non-Apple) i mysz (Logitech) usb
| lokalizacja: warszawa

| Prosze o oferty cenowe.

A podanie i trzy zdjecia?


Och, nie przesadzaj z wymaganiami. Pamiętaj, że wiele serwerów
usenetowych nie przepuszcza załączników binarnych i może być z kłopot ze

to ogłoszenie przejdzie, jak myślisz?

PS. A jako doświadczony ogłoszeniodawca, pewnie nie będziesz egoistą i
podzielisz się z kolegą wzorem podania? Albo wystaw gdzieś, jeżeli masz
miejsce, bo zapewne więcej osób będzie zainteresowanych.

 
  Gdzie fajne pokrowce w CKMK



| Ya no understaand. :-)
| Tesco, Carrefour proponuje klientom pokrowce bylejakie za niskie
| ceny.

Delikatnie mówiąc...

| Ceny fajne, ale jednak wole ladne i trwale pokrowce.
| Np. jakies dwubarwne z weluru, etc...
| Czy mozna gdzies takie znalezc czy mam sie umawiac z tapicerem?

http://www.jakbet.pl - ale to dolny śląsk. Nie patrz na ortografię,
tylko na pokrowce :-). Materiał tapicerski na gąbce, spory wybór
wzorów. Jeśli masz poduszki boczne, to też da się temu zaradzić.
Jeśli nie mają w ofercie do Twojego auta, to mogą uszyć w ciągu
jednego dnia, ale trzeba im podstawić auto.


Sa tez lepsze wersje pokrowcow w hipermarketach, wlasnie na grubszej gabce.

Roznica cenowa mniejwiecej dwukrotna miedzy "zwyklymi".

  wiem ;>

Jest IMHO pare przyczyn:
- czlowiek to istota prozna i kazdy chce jak najwiecej dla siebie. mamy
zreszta doskonale tego przyklady i wzory - spojrz chociazby ... wiesz
gdzie - taki okragly budynek. Ale to temat na inna grupe - hehe
- jestesmy biedni, mamy niskie zarobki i kazdy orze jak moze - w granicach
prawa oczywiscie. A kazdy umie liczyc - jezeli od opka dostaje telefon za
200 zl ktory potem moze sprzedac za 800 zl to czemu z tego nie skorzystac
- operatorzy sami zbudzili "spiacego lwa" przescigajac sie w super
ofertach
za darmo i ponosza teraz tego skutki


normalnie jestes cwaniak ;

i to jaki wyrachowany! ;p

ale biorac pod uwage ze chyba obaj rozumiemy obie strony - pytanie... czemu
niby w zwiazku z tym oferta orange miala by byc taka zajebiscie lepsza od
aktualnej cenowo? ;chca sie jeszcze bardziej pograzyc te opki? ;

a moze chca raczej zdobyc klientow jakas ekstra obsluga na przyklad...
zamiast cenami <?

ghostrider

  Zamów. poniżej 14.000euro Warunki Zamówienia-woda mineralna
SŁUŻBA KONTRWYWIADU WOJSKOWEGO Warszawa, dnia 20 marca 2008 r.
BIURO LOGISTYKI

Wg rozdzielnika:

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Służba Kontrwywiadu Wojskowego zwraca się z uprzejmą prośbą o przesłanie oferty cenowej na dostawę wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w butelkach o pojemności 1,5 l na warunkach określonych w specyfikacji na zakup wody mineralnej stanowiącym załącznik nr 1.

Ofertę prosimy złożyć zgodnie z formularzem cenowym przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do dnia 14 kwietnia 2008 roku do godziny 10.00 w Kancelarii Jawnej SKW – Biuro Logistyki ul. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60, (w godzinach 9.00 – 14.30 w dni robocze) lub przesłać pod numer faxu (022) 6846-123.

Wszelkich informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela – Janusz KAMELA tel. (022) 6841-497, kom. 0-502-411-261

Dodatkowo warunki zamówienia Zamawiający zamieścił na stronie internetowej http://przetargi.army.mil.pl (plik: Warunki Zamówienia – woda mineralna).

DYREKTOR

płk Piotr KANARKOWSKI

Załączniki:
Nr 1 – specyfikacja na zakup wody mineralnej
Nr 2 – formularz cenowy z przedmiotem zamówienia
Nr 3 – wzór umowy
 
  Dostawa żywności na 2009r. (PN 1/ŻYW/2009)
L.Dz. 577/09
Łódź, 22 01. 2009 r.

wg. rozdzielnika

Dotyczy: ZAWIADOMIENIA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
( PN 1/ŻYW/2009) W ZAKRESIE ZADANIA 2
art. 93 ust. 3 pkt. 2

Jednostka Wojskowa 1933, ul. Źródłowa 52, 91-735 Łódź, Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę przetworów warzywnych i owocowych, owoców suszonych oraz czekolady i wyrobów czekoladowych na 2009r. ( sygn. PN 1/ŻYW/2009 ), prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, zawiadamia o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w zakresie zadania 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r., Nr 19 poz. 177 z późń. zm.)

UZASADNIENIE
Stosownie do przepisu art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r., Nr 19 poz. 177 z późń. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w załączniku nr 3 ( wzór oferty cenowej ) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podał błędne ilości poszczególnych pozycji w ramach zadania 2, które nie odpowiadają prawidłowym ilościom zawartym w treści SIWZ.
W związku z powyższym niemożliwe jest zawarcie ważnej umowy.

Załącznik nr 1 (Rozdzielnik) na 1 str. - a/a

DOWÓDCA

płk mgr inż. Józef MODRZEWSKI

PW 444760
22.01.2008r.
  Obsługa i odtłuszczanie stanowisk remont. poniżej 14 000euro
OGŁOSZENIE NA OBSŁUGĘ I ODTŁUSZCZANIE STANOWISK REMONTOWYCH
Szanowni Państwo!
W związku z prowadzonym postępowaniem obsługę i odtłuszczanie stanowisk remontowych 9 Rejonowe Warsztaty Techniczne zapraszają do składania ofert na wymieniony przedmiot zamówienia. Oferty należy składać na piśmie lub faksem do dnia 11.09.2008r.do godz. 14.00 na formularzu zamieszczonym jako Załącznik nr 1, na adres:
9 Rejonowe Warsztaty Techniczne
ul. Obrońców Stalingradu 10
66-600 Krosno Odrzańskie
Fax. 068 367 23 33,
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Termin wykonania usługi – 30 dni od daty podpisania umowy,
2) Koszty noclegów i dojazdów do siedziby Zamawiającego poniesie Wykonawca,
3) Wykonawca dostarczy charakterystyki środków chemicznych użytych w procesie odtłuszczania,
4) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia we własnym zakresie zanieczyszczeń i pozostałości środków użytych w procesie odtłuszczania.
5) W przypadku gdy o zamówienie ubiega się osoba fizyczna Zamawiający wymaga oświadczenia współmałżonka o wyrażeniu zgody na podpisanie umowy wg wzoru określonego w załączniku nr 2 – Podstawa art. 41 Ustawy z dnia 25.02. 1964r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (Dz. U. z 1964r., Nr 9 poz.59 z późn. zm.)

Pytania dotyczące kwestii przedmiotu zamówienia należy kierować pisemnie lub faksem na nr 068 367 23 33,
Załączników -2
Zał. nr 1 – formularz asortymentowo-cenowy
Zał. nr 2 – oświadczenie współmałżonka
KIEROWNIK 9 RWT
ppłk Dariusz CHODUKIEWICZ
  Remont sprężarek WD-53 poniżej 14 000 euro
OGŁOSZENIE NA REMONT SPRĘŻAREK WD-53
Szanowni Państwo!
W związku z prowadzonym postępowaniem na remont dwóch sprężarek WD - 53 ,
9 Rejonowe Warsztaty Techniczne zapraszają do składania ofert na wymieniony przedmiot zamówienia. Oferty należy składać na piśmie lub faksem do dnia 07.11.2008r.
do godz. 15.00 na formularzu zamieszczonym jako Załącznik nr 1, który zawiera zakres remontu, na adres:
9 Rejonowe Warsztaty Techniczne
ul. Obrońców Stalingradu 10
66-600 Krosno Odrzańskie
Fax. 068 367 23 33,
Wymagania stawiane wykonawcy:
- przekazanie sprężarek do remontu odbędzie się na terenie Zamawiającego,
- odbioru jakościowego po remoncie dokona komisja 9 Rejonowych Warsztatów Technicznych,
- odbiór przedmiotu zamówienia do remontu oraz dostawa po remoncie na koszt wykonawcy,
- części zamienne użyte do remontu muszą być fabrycznie nowe,
- Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na wykonany remont,
- Wykonawca przygotuje sprężarki do badań dozoru technicznego.
- w przypadku gdy o zamówienie ubiega się osoba fizyczna Zamawiający wymaga w chwili podpisywania umowy, oświadczenia współmałżonka o wyrażeniu zgody na podpisanie umowy wg wzoru określonego w załączniku nr 2 – Podstawa art. 41 Ustawy z dnia 25.02. 1964r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (Dz. U. z 1964r., Nr 9 poz.59 z późn. zm.).
Pytania dotyczące kwestii przedmiotu zamówienia należy kierować pisemnie lub faksem na nr 068 367 23 33,
Załączników -2
Zał. nr 1 – formularz asortymentowo-cenowy
Zał. nr 2 – oświadczenie współmałżonka

KIEROWNIK 9 RWT
ppłk Dariusz CHODUKIEWICZ
  Dyskusje na temat kalendarza.
witam,
to ja jestem "sprawcą" zamieszania wpadłem na pomysł, bo mój znajomy jest zapalonym akwarystą i mówił, że przydałby mu się kalendarz z możliwością notowania rzeczy dotyczących jego akwarium (wymiany wody, temperatury itp).

zapraszam na stronę: www.crdruk.pl/kalendarze

Możemy dowolnie modyfikować wzory, przygotować je do Waszych wymagań. Jeśli są jakieś sugestie dotyczące tego, co powinno się znaleźć na kalendarzu (miejsce na notatki, stałe rubryki itp.) to bardzo proszę o informację - przygotujemy odpowiedni, specjalnie dopasowany wzór.

Oczywiście dla Was ceny będą zdecydowanie lepsze a i z każdego kalendarza przeznaczymy odpowiedni procent na forum - na wskazane przed administratora konto

Jeśli mniej więcej określimy zapotrzebowanie (10 / 20 / 50 / 100szt?) oraz wersję to przygotuję dobrą ofertę cenową.

pozdrawiam
Andrzej
  A co myślicie o blackflame??
Ja bym na twoim miejscu rozglądnał się w tej cenie za tłumikiem firmy m-tech lub za tłumikami Upgrade - w porównaniu do Blackflame'ów mają kilka ciekawych wzorów no i cenowo nie wychodzą drożej. Przeglądnij sobie ich ofertę na www.tuningbaja.pl/sklep
  Prepaidy

Witam. Jako, ze powoli zastanawiam sie nad porzucenien abo i przejsciem na
jakiegos prepaida, probuje zrobic cos na wzor rankingu i porownania
prepaidow od strony uslug. Ceny tymczasowo pomijam. Jezeli mozecie do dajcie
wazne rzeczy ktore powinny sie znalezc przy tym porownaniu. Ewentualnie tez
prosil bym o poprawki zebranych przeze mnie dotychczas. Niektore uslugi
zaznaczylem z wyprzedzeniem, przykladowo idea - niebawem gprs,
iboa(idea24online) itp. Ponizej wklejam obecne zestawienie i czekam na wasza
pomoc. Mysle ze pozniej przyda sie nie jednej osobie cos na wzor tego
zestawienia :)


[sru]

Za pomoc z gory wielkie dzieki


No więc tak.... Moje przemyślenia co do pripajdów,
osobiście używam Popa (jakis czas heyah)

Proponuje ci kupić popa z opcją " na okrągło"

1. Masz normalny numer a nie ziomalskie 888
2. Bonusowe dożywotnie doładowania (+5PLN) pozwalają Ci osiągnąć
z sekundowym naliczaniem 1/1 juz 66 gr za min ( a w planach juz jest
obnizenie kosztów rozmów w Popie)
3. Masz MMSy i juz niedlugo Gprs
4. Mozesz doładowaywać awaryjnie z tel TPSa oraz z aleegro profitami od
innych ludzi... cąłkiem tanio czasami..
5. Jak nie doładujesz kasy to Ci ją wcina - to jedyny imho feler, ale
to się napewno niedługo zmieni bo to poważna karta przetargowa na plus
dla innych opów.
6. Nie mozesz ukrywać numeru kiedykolwiek chcesz kodem tylko musisz
dzwonić do abo i włączyć lub wył tą funkcję na stałe.
7. Szybko mozesz mieć profity z programu Profit.
8. Nieważe są moim zdaniem pojemności smsów i ksiązek na simie bo
telefony np nokie mają pamieć na 200 i więcej smsów a nie mówie już o
książkach w których pod jedną osobę mozesz wpisać pare numerów...
9. nie zaśmiecasz sobie tapety ilością kasy jaka ci została ( jak w sim+)
10. Nie masz taryfy wieśniackie sami swoi ;)
11. Masz sie Fajnie ;)
12. Ceny masz na stałe a nie promocje 2-3 miesięczne (ss - darmowe
dzwonienie na wies, czy taryfa wakacyjna TT)
13. Karty zdrapki od 25 do 150 ( z na okrągło doładowujące w
rzeczywistości od 30 do 185)
14. Dzwonisz obiektywnie taniej niz w najlepszej ofercie biznesowej :)

To są moje obiektywne wrażenia, po co się bawić w jakieś tam rankingi,
oferty będą coraz bardziej zbliżone do siebie cenowo i jakośiowo.
tym bardziej ze wszystko zmienia się bardzo szybko :)

  spisek sieci GSM ;)
tak, tak.... zero usług dodatkowych np. faxów i taki telefon sobie można o
d... roz.....! co do polityki cenowej, to jak zauważyłeś każdy operator ma
inną a ja osobiście uważam, że Polkomtel ma najlepszą....  drugą stroną
medalu jest fakt, że ceny połączeń w obu sieciach są za wysokie...
ale ten temat już był tyle razy wałkowany że aż nudno....

Czy ktokolwiek z listowiczów poza pierdołami zauważył, że np. od.
poniedziałku do piątku zeszłego tygodnia połowa faxów w Plusie nie
działała? wywaliło nawet pocztę faxową! Sprawa była o tyle fajna, że z
działu technicznego nic się nie można było dowiedzieć... tylko tyle, że po
kilku dniach faxy zaczęły działać... usterkę trzeba było zgłaszać
idywidualnie dla każdego numeru. Dopiero jak posłałem 4 numery faxów
niedziałających coś sie ruszyło.... a to i tak po znajomości, bo oficjalnie
to ciężko.... I co? To dopiero jest chamstwo! bo fax na komórę to jedyny
jaki maja klienci! i tu okazuje się, że od tygonia nie działa.... ale to
jest mało istotne... ważne że spiskują, itd itp... BTS iii.... przecież ta
lista może pracować dla nas! możemy wytykac operatorom ich błędy i zalety!
a tyczasem zrobił się z tego szmatławiec... którym nikt się nie
przejmuje... czasem tylko ktoś się zdziwi, że dostanie opierdol za pytanie
ad. PIN2....

Vec

   Ave !

Porównując sobie oferty + i R dochodzę do wniosku: oni spiskują !
To jedna sitwa ! Dlaczego ?

Porównajmy pozytywne cechy prepaidów, nie wystepujące u
konkurencji. I tak:

+ do pewnego stopnia darmowa poczta głosowa, niższe ceny przy
połączeniach z innymi sieciami

R możliwość połączeniń międzynarodowych, tańsza taryfa Era-Era

Można by pewnie jeszcze conieco wyliczyć. A przecie wystarczyło
by, gdyby Plus wprowadził, na wzór R, osobną taryfę na połączenia
Plus-Plus oraz połaczenia międzynarodowe i już wybór byłby
prosty.

PS: oczywiście mój wywód nie jest w 100% na serio (patrz "mordka"
w tytule), ale przez to, że jedna obie sieci mają pewne zalety,
których nie ma w drugiej sieci, biedny potencjalny klient musi
się namęczyć z wyborem ;) Gdyby była sobie jakaś sieć, która
łączyła by w sobie zalety wszystkich sieci....

---
Autor nie odpowiada za szkody wynikłe
z przeczytania powyższego listu ;-P


--
Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl - 020 92 47

  Produkty związane z ochroną srodowiska poniżej 14000euro
OGŁOSZENIE NA DOSTAWĘ PRODUKTÓW I MATERIAŁÓW PRZEZNACZONYCH DO LIKWIDACJI ZAGROŻEŃ DLA ŚRODOWISKA ORAZ ODZIEŻY OCHRONNEJ I ZABEZPIECZAJĄCEJ
Szanowni Państwo!
W związku z prowadzonym postępowaniem na dostawę produktów i materiałów przeznaczonych do likwidacji zagrożeń dla środowiska oraz odzieży ochronnej i zabezpieczającej , 9 Rejonowe Warsztaty Techniczne zapraszają do składania ofert na wymieniony przedmiot zamówienia. Oferty należy składać na piśmie lub faksem do dnia 15.09.2008r. do godz. 15.00 na formularzu zamieszczonym jako Załącznik nr 1, który zawiera wykaz rzeczowy produktów, materiałów i odzieży, na adres:
9 Rejonowe Warsztaty Techniczne
ul. Obrońców Stalingradu 10
66-600 Krosno Odrzańskie
Fax. 068 367 23 33,
Wymagania stawiane wykonawcy:
- dostawa przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy
- odbioru jakościowego dokona komisja 9 Rejonowych Warsztatów Technicznych,
- w trakcie odbioru musi być obecny upoważniony przedstawiciel Wykonawcy
- dostarczone produkty, materiały i odzież muszą być fabrycznie nowe i w I klasie jakości,
- Wykonawca udzieli 6 miesięcznej gwarancji na dostarczone produkty, materiały i odzież,
- piktogramy (znaki) muszą zawierać treści określone w załączniku nr 2,
- W przypadku gdy o zamówienie ubiega się osoba fizyczna Zamawiający wymaga w chwili podpisywania umowy, oświadczenia współmałżonka o wyrażeniu zgody na podpisanie umowy wg wzoru określonego w załączniku nr 3 – Podstawa art. 41 Ustawy z dnia 25.02. 1964r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (Dz. U. z 1964r., Nr 9 poz.59 z późn. zm.).
Pytania dotyczące kwestii przedmiotu zamówienia należy kierować pisemnie lub faksem na nr 068 367 23 33,
Załączników -3
Zał. nr 1 – formularz asortymentowo-cenowy
Zał. nr 2 - wykaz piktogramów (znaków)
Zał. nr 3 – oświadczenie współmałżonka

KIEROWNIK 9 RWT
ppłk Dariusz CHODUKIEWICZ
  Dostawa materiałów biurowych PN 4/LOG/2007
L.dz. 2272/07 Łódź, 06. 04.2007 r.

wg rozdzielnika

Dotyczy: MODYFIKACJI NR 2 TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ) oraz treści ZAŁACZNIKA NR 2 do SIWZ w postępowaniu o sygn. PN 4/LOG/2007.

Jednostka Wojskowa 1933, ul. Źródłowa 52, 91-735 Łódź, Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę nowych materiałów biurowych sygn.PN 4/LOG/2007) zawiadamia o dokonanej na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z póżn. zm.) - dalej Pzp, następującej modyfikacji treści SIWZ:
1. w rozdziale II w pkt. 1.2.1 SIWZ, we fragmencie: "Papier komputerowy do drukarek igłowych (poz. 31-35 części III)" wykreśla się zapis: "(poz. 31-35 części III)" i wstawia się: " (poz. 24-28 części III)"
2. w rozdziale II w pkt. 1.3 SIWZ wykreśla zapis "uwaga: poz. 22-25 części III" i wstawia się fragment "uwaga: część IX przedmiotu zamówienia"
3. w rozdziale II w pkt 18 SIWZ, we wzorze umowy , w § 2 wykreśla się zapis: "(w tym poz. 21-53 części III)" i zastępuje się go fragmentem: " w tym poz. 22-28 części III oraz części IX-XI)"
4. w Załączniku nr 2 do SIWZ, w rozdziale II, w ofercie cenowej wykreśla się tabelę:

Część VIII

1
Kalkulator Citizen lub równoważny szt. 15
2
Kalkulator Vector DK 206 lub równoważny szt. 12
3 Kalkulator Casio DR z drukarką lub równoważny szt. 2
RAZEM wartość brutto części VIII:
Słownie złotych ........................................................................................................, ...

i zastępuje się go tabelą o treści:

Część VIII

1
Kalkulator
Marka, producent ......................... szt. 15
2
Kalkulator
Marka, producent ......................... szt. 12
3 Kalkulator
Marka, producent ......................... szt. 2
RAZEM wartość brutto części VIII:
Słownie złotych ..........................................................................................................., ...

Załącznik nr 1 (Rozdzielnik) na 1 str. - a/a

DOWÓDCA

wz. ppłk mgr inż. Józef MODRZEWSKI

MM 444 760
06.04.2007 r.
  dostawa paliw płynnych - powyżej 137 tys. euro
SŁUŻBA Warszawa, dnia 18.06.2007 r.
KONTRWYWIADU WOJSKOWEGO
00-909 Warszawa 60
ul. W. Oczki 1
tel. (022) 684 15 87, fax: (0 22) 684 12 03

WYJAŚNIENIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Dotyczy: Wyjaśnień zapisów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliw płynnych, nr sprawy ZP-33/Log/2007.

Zamawiający - Służba Kontrwywiadu Wojskowego, ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa, informuje, że w postępowaniu na dostawę paliw płynnych, nr sprawy ZP-33/Log/2007 wpłynęło zapytanie od Wykonawcy z prośbą o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w części dotyczącej obliczeń w kalkulacji ceny.
W związku z powyższym Zamawiający udziela wyjaśnień i przekazuje treść wyjaśnień zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163).

Pytanie wykonawcy
dotyczące kalkulacji cenowej ( Tabela II załącznika nr 1 do SIWZ):
"w załączniku nr 1 do SIWZ tj. kalkulacji cenowej oraz we wzorze umowy należy określić wskaźnik procentowy pomiędzy ceną producenta a ceną Wykonawcy, ile miejsc po przecinku należy użyć przy wyliczeniu w/w wskaźnika?"

Wyjaśnienie Zamawiającego:
Punkt III ppkt 7 poz. 7.3. SIWZ wyraźnie formułuje sposób obliczania ceny:
"Cenę oferty należy podać cyfrowo i słownie zaokrąglając do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczania ceny, oraz podać wysokość procentową zawartego podatku VAT".

Przewodniczący Komisji Przetargowej
ppłk Dariusz MAKSIMOWICZ
  Zakup akumulatorów - postępowanie poniżej 14 tyś. EURO
Jarosław, dnia 22.10.2008r.
Numer sprawy: 14/2008r

Jednostka Wojskowa Nr 3957 Jarosław
ul. 3 – go Maja 80
37-500 Jarosław

Jednostka Wojskowa Nr 3957 z siedzibą w Jarosławiu przy ul. 3 – go Maja 80
zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu poniżej 14 tyś euro na dostawy akumulatorów żelowych.

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 12 sztuk akumulatorów żelowych o parametrach:
pojemność 85Ah – 100Ah, 12V.
Wymiary: wysokość 22 cm, szerokość 17 cm, długość 33 cm.
2. Termin realizacji zamówienia: do 30.11.2008r.
3. Miejsce dostawy: Jednostka Wojskowa 3957 ul. 3 – go Maja 80, 37-500 Jarosław.
4. Forma płatności: Zamawiający zapłaci za realizację przedmiotu umowy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury.
5. Wykonawca składając ofertę cenową składa następujące dokumenty:
- Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1);
- Wypełniony i podpisany Cennik ofertowy (załącznik nr 2);
- Parafowany wzór umowy (załącznik nr 3);
- Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypis z rejestru przedsiębiorstw – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Ofertę prosimy przesłać do dnia 30.10.2008 r. do godz. 9:00 na adres:
Jednostka Wojskowa Nr 3957
ul. 3 – go Maja 80
37 - 500 Jarosław
7. Osobą uprawnioną do kontaktów w kwestiach dotyczących przedmiotu zamówienia jest:
st. chor. Mariusz MOTYKA tel. 0 16 6279218.

Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

DOWÓDCA
(-) wz. mjr Dariusz TYL
  webmasterzy, zbierac zabawki i ...



pl.comp.www

| Srał pies ich "konkurencję" cenową, bo i tak celują zupełnie
| gdzie indziej

Wiesz, też nie zawsze. Znam kilka stosunkowo dużych firm, które
strony zrobiły sobie u takich magików. Patrzeć na to się nie da,
sensu żadnego to nie ma, ale klient przepadł. Nawet jeżeli nie
będzie narzekał na to, że wywalił kasę "na Interneta", to w życiu
nie kupi droższego (ale lepszego) produktu, a i swoim znajomym
będzie polecał onego magika, który jest tani i dobry, bo robi
strony szybko i ładnie.


Cytat z artykułu, który chyba się nie nigdzie ukazał (mam roboczą
wersję). Autorem jest szef jednej z firm webdesignerskich.

<cytat
Nie mogę wyjść ze zdumienia, za każdym razem gdy widzę amatorsko
wykonaną stronę www promującą jedną z głównych marek na rynku. Dziwi
mnie fakt, iż marketer odpowiadający często za wielo milionowe budżety
nie potrafi ocenić jakości pracy, którą odbiera.

Szanowni Marketerzy,
Wyglądem stron www rządzą takie same prawa jakie od lat stosujecie w
reklamie drukowanej. Nie ma powodu, abyście rezygnowali z uniwersalnych,
sprawdzonych reguł typografii, konstrukcji komunikatu, składu i
redakcji. Oczywiście internet ma swoją specyfikę, ale dotyczy ona innych
warstw, a w żadnym razie nie może naruszać fundamentalnych zasad
konstruowania skutecznej komunikacji. Nie wierzcie wykonawcom, którzy
mówią Wam, że nie da się dobrać większej czcionki, że zdjęcie jest
nieostre bo rozdzielczość ekranu i częstotliwość odświeżania
powodują.... To bzdury. Czy wyemitujesz reklamę, która ma małą
niewyraźną, rozmytą czcionkę, potrójne wyróżnienia, nieostre zdjęcia?
Pytanie retoryczne, ale właśnie dlatego nie mogę zrozumieć dlaczego
niektórzy emitują takie strony www.
Żądajcie drodzy Państwo wyższej jakości, nie słuchajcie żadnych
argumentów, które będą się pojawiały w obronie amatorszczyzny -
wystarczy podać na wzór jakikolwiek profesjonalny serwis i powiedzieć
jak się wie jak, to się da!

Często słyszę pytanie dlaczego polski webdesign jest słaby? Otóż tak jak
na każdym innym rynku, jakość produktów wyznacza rynek. To klienci
decydują jakiej jakości produkty są skłonni nabywać i jaką cenę chcą za
nie zapłacić. Znana teoria zarządzania mówi, że przedsiębiorstwo działa
najgorzej jak tylko pozwala mu na to rynek. I tu tkwi rozwiązanie
zagadki - rynek jest słaby po stronie popytu. Musi upłynąć jeszcze sporo
wody w Wiśle zanim wzrośnie świadomość marketerów dotycząca internetu,
wzrosną wymagania i skłonność do płacenia wyższych cen za wyższą jakość
usług. Jak jest dzisiaj, doskonale ilustruje wynik jednego z przetargów
z ubiegłego tygodnia: duży zachodni koncern wybrał ofertę na wykonanie
serwisu www za 5000 zł (sic!), argumentując że zaprosił wyłącznie
renomowane firmy i wybrał najlepszą ofertę. Przeanalizujmy: koszt pracy
jednego pracownika na średnim szczeblu, uwzględniając narzuty na płace,
amortyzację sprzętu na którym pracuje, koszty administracyjne, koszt
pozyskania klienta, etc wynoszą przyjmijmy 10 000 zł miesięcznie. Przy
cenie 5000 zł , mówimy o pracy jednego człowieka przez dwa tygodnie...
Nie dziwię się już, że niektóre zachodnie koncerny mają słabe strony
www.

Nie musimy wszyscy się znać na zasadach konstruowania serwisów www.
Apeluję wyłącznie o to, aby serwis www był wizualnie na takim poziomie
jak chociażby materiały BTL. To chyba niewiele, a ile pomoże rozwojowi
rynku.
</cytat

  Zagrozenia terrorem na morzu [link, eng]
http://www.globalsecurity.org/org/news/2004/041021-shipping-dangers.htm

Specjalisci glowia sie jak najskuteczniej zabezpieczyc redy, porty i
najbardziej uczeszczane szlaki przed zagrozeniem terrorystycznym ze strony
morskich terrorystow. Problem jest powazniejszy i trudniejszy do
przezwyciezenia, niz to ma miejsce np w sprawie bezp at w powietrzu.
Generalnie dokladny obraz tego co sie unosi na wodzie [lub tego co ukryte w
glebinach], szczegolnie w przypadku ruchu niewielkich jednostek, do tej pory
nie zostal rozwiazany. Wykrycie "drobnicy" za pomoca sprzetu
radiolokacyjnego jest czesto utrudnione badz zgola niemozliwe. Takie
malenstwa moga nie tylko, jak to bylo w przypadku USS "Cole", zaatakowac
statki, okrety czy instalacje za pomoca konwencjonalnych ladunkow
wybuchowych, ale takze sluzyc za nosicieli broni masowego razenia [imo
skutecznosc takiego ataku, za pomoca broni B lub C moze byc znaczna,
szczegolnie w przypadku miejsc masowego wypoczynku, gdzie ofiary moga isc w
tysiace, nawet przy wykorzystaniu bardzo prymitywnych srodkow, przy
jednoczesnej mozliwosci w pelni skrytego i w praktyce nie do wykrycia,
podejscia do rejonu ataku].
Z drugiej strony, plywajaca bomba w stylu wypierajacego setki tysiecy BRT
tankowca to koszmar, przy ktorym nawet 11.09 moze zblednac. Stad tez
postulat stalego monitoringu [wzorem lotnictwa - montaz transponderow],
szczegolnie jednostek przewozacych niebezpieczne ladunki.

Ciekawe kiedy terrorysci siegna po bardziej wyrafinowane, niz dotychczas
zazwyczaj stosowane, srodki dostepne "na wyciagniecie" reki? Mam tu na mysli
glownie technologie szybkich lodzi wykonanych w technologii stealth
uzywanych przez tamilskie tygrysy, czy miniaturowe jednostki podwodne, jakie
produkuje masowo np Korea Polnocna? Te wyrafinowane, ale jednoczesnie tanie
narzedzia, w praktyce, moga spenetrowac kazdy port, rede przy niewielkich,
czy zgola obecnie zerowych mozliwosciach przeciwdzialania. Takze
ultraszybkie lodzie wyscigowe, inny prawdopodobny srodek w arsenalne
morskiego terrorysty, sa niezwykle trudne do przechwycenia. Skoordynowany
atak paru slizgaczy z poteznymi glowicami moze unicestwic port, zniszczyc
potezny most etc. Pytanie czy, a moze... kiedy na falochronach zamontowane
zostana srodki aktywnej samoobrony? Czy wzorem wszystkich obecnych
marynarek, dozbrajajacych swoje okrety w szybkostrzelne stanowiska
automatycznych armat takie srodki zastosuja kapitanaty co wiekszych,
wazniejszych portow? Czy podobnie, jak w przypadku przejetych przez
terrorystow samolotow, odpowiednio wyposazone [doposazone] sluzby ochrony
beda mialy prawo topic na, czy podwodnych intruzow w okreslonej jako
nieprzekraczalna "strefie likwidacji"? Pewnie oprocz sluzb panstwowych [i to
raczej sil paramilitarnych, policyjnych, strazy przybrzeznej, a nie glownych
sil MW] pojawi sie nowy rynek dla prywatnych firm ochroniarskich.
Niewykluczone, ze dla obnizenia kosztow ciaglego monitoringu i ciaglej,
calodobowej stalej gotowosci, calosc bedzie silnie zautomatyzowana, a na
podejsciach, moze oprocz pojedynczych jednostek zalogowych [do abordazu, czy
kontroli] pojawia sie masowo wprowadzone bezzalogowe okrety straznicze,
podobne do pierwszego morskiego bezzalogowca wprowadzonego do izraelskiej
sluzby. Takie BOS-y w oparciu o tanie technologie z cywilnym rodowodem, ze
stanowiskami strzeleckimi mozna by bez problemu opracowac w kraju,
uzupelniajac to, co mozemy zaoferowac na potencjalnie niezwykle dochodowym
rynku...

No wlasnie, widze tu spore pole do popisu dla naszych firm na wybrzezu z
branzy wojenno-morskiej... szczegolnie opracowania typu Kryl moga stanowic
doskonala oferte na niemal dziewiczym rynku "pelnego obrazu sytuacji na i
podwodnej red / podejsc / portow". Nowoczesne, zapory antydywersyjne oparte
o male miny denne np. zdalnie sterowane z brzegu to kolejna z dziedzin,
gdzie mamy czym sie pochwalic. Panstw posiadajacych takie doswiadczenie,
baze i katalog produktow [obejmujacych takze dostosowane do tego rodzaju
wyzwan opracowania systemowe] jest calkiem niewiele, a cenowo moga nas
przebic teoretycznie tylko nasi wschodni sasiedzi [pytanie co obecnie sa w
stanie zaoferowac w tej dziedzinie???]. Ladnie pachnie niezla kasa.

ein

  PN -Napoje alkoholowe, bezalkoholowe i piwo
O G Ł O S Z E N I E

Wojskowy Dom Wypoczynkowy
ul. 1-go Maja 1
12-250 Orzysz
faks /87/ 4371-785
tel. /87/ 4371-788

ogłasza przetarg nieograniczony do 60 000 euro, zgodnie
z Ustawą - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z 2006r.).

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa napojów alkoholowych, piwa i napojów bezalkoholowych, przeznaczonych do odsprzedaży w punktach gastronomicznych - wyszczególnionych w formularzu cenowym (zał. nr 1 do SIWZ), dostarczonych środkiem transportu Wykonawcy i na jego koszt.

CPV: 15911100-8, 15961000-2, 15980000-1
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.

Termin wykonania zamówienia: do końca 2007r.

Adres strony internetowej, na której umieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
www.przetargi.army.mil.pl

Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest złożenie oferty zawierającej:
-formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 1 do SIWZ;
-oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisami art. 22 i 24 Ustawy- Prawo Zamówień Publicznych z 2004r. z późn. zm. - zał. Nr 2 do SIWZ;
-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
-aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Kryterium wyboru oferty będzie cena wykonania przedmiotu zamówienia - 100 % .
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert przy zastosowaniu kryterium cena.
Ofertą najkorzystniejszą, podlegającą wyborowi przez Zamawiającego będzie oferta, która będzie zawierała najniższą cenę spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
Zamknięte i opieczętowane oferty oznaczone opisem "PRZETARG - dostawa napojów alkoholowych, piwa i napojów bezalkoholowych" nie otwierać do dnia 12.02.2007r. do godz. 10,00" należy składać w bud. nr 64 pokój 13 Wojskowego Domu Wypoczynkowego w Orzyszu w terminie do dnia 12.02.2007r. do godz. 9,30.

Otwarcie i ocena ofert nastąpi w Wojskowym Domu Wypoczynkowym w Orzyszu w bud. nr 64 pokój 110 dnia 12.02.2007r. o godz. 10.00.

Termin związania z ofertą - 30 dni od terminu składania ofert.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w Wojskowym Domu Wypoczynkowym w Orzyszu w budynku nr 64 pok. 13 w godz. 7 00 - 15 00 tel. /87/ 4371-788, jak również po przesłaniu pisemnego wniosku na fax /87/ 4371-785, bądź na adres Zamawiającego.

W postępowaniu o udzielenie Zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faxem. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:
Mieczysława Świderska tel.(087) 43 71 788 w godz. 8,00 - 14,00 od poniedziałku do piątku
Nr sprawy 8/07
KIEROWNIK WDW

Piotr Rząca
  PN - Zabezpieczenie sanitarne szkoleń poligonowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamawiający:
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1872
76-200 SŁUPSK
ul. Bohaterów Westerplatte 44
fax 0598458267
Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej
kwoty wg art. 11 ust. 8 Pzp
Adres strony internetowej na której zamieszczono SIWZ:
www.przetargi.army.mil.pl
Przedmiot zamówienia:
Zabezpieczenie szkoleń poligonowych w 2008r. Usuwanie odpadów i nieczystości, usługi higieny i ochrony środowiska naturalnego.
CPV 90000000-7
Składanie ofert częściowych: - nie dopuszcza się
Składanie ofert wariantowych: - nie dopuszcza się
Termin wykonania zamówienia: - do 31.12. 2008r
Wadium: - Zamawiający nie wymaga
Kryteria oceny ofert ich znaczenie: - cena – 100%
Miejsce składania ofert:
Siedziba zamawiającego, 76-200 Słupsk,
ul. Boh. Westerplatte 44
Kancelaria jawna, budynek sztabu, parter
Termin składania ofert: - 07. 05. 2008r., godz. 11.00
Miejsce i termin otwarcia ofert: - Siedziba zamawiającego, Klub Żołnierski,
godz. 11.15 dn. 07. 05. 2008r
Termin związania ofertą: - 30 dni
Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Warunki udziału w postępowaniu:
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy )
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia wymagań zawartych w SIWZ, do oferty muszą być załączone:
a)Oferta cenowa sporządzona wg wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji
b)Formularz cenowy zał. nr 4. do specyfikacji
c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzone przez właściwy urząd za zgodność z oryginałem nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i art. 24 ustawy „Prawo zamówień publicznych” z dn. 29.01.2004r., zgodne z załącznikiem nr 2 do specyfikacji.
e)Wzór umowy ( załącznik nr 3 do specyfikacji)
W przypadku Konsorcjów lub spółek cywilnych każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum lub spółkę cywilną składa oddzielnie dokumenty:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i art. 24 ustawy „Prawo zamówień publicznych” z dn. 29.01.2004r (zał. nr 2 do SIWZ)
W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum lub spółka cywilna składa jeden wspólny dokument. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokona komisja przetargowa w formie „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o załączone do oferty dokumenty i oświadczenia.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 25. 04. 2008r
Osoby upoważnione do kontaktów:
w sprawach merytorycznych - kpt. Jacek Kabatek tel. 0598458482
w sprawach formalnych – Jerzy Bekus tel. 0598458406
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego (kancelaria jawna) lub pocztą zgodnie z art. 42 pkt 2 Pzp.
Nr referencyjny postępowania: 06/2008
DOWÓDCA
/-/ cz.p.o płk dypl. Dariusz Górniak
  Dostawa tśm do SCAM i SCAM SM sygn. MON 17 T 2008
Łódź , 02.07.2008 r.
L.Dz.5202/08
www.army.mil.pl

Dotyczy : zmiany nr 1 WARUNKÓW PRZETARGU w postępowaniu
o sygn MON 17/T/2008

Jednostka Wojskowa 1933 , ul. Źródłowa 52 , 91-735 Łódź , Zamawiający w postępowaniu na zakup tśm do opancerzonego samochodu SCAM i SCAM SM ( sygn. MON 17 /T/2008 ) zawiadamia o dokonanych na podstawie § 28 ust 2 Decyzji MON z dnia 26.07.2006 r.
( Dz.Urz. MON nr 14 poz. 179 ) następujących zmianach :
Rozdział I punkt 4 podpunkt 2 Warunków Przetargu przyjmuje następujące brzmienie :
,, Zakupione wyroby podlegają odbiorowi technicznemu zgodnie z wymaganiami AQAP 2131 przez wskazane Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe , a jego Szefa upoważnia się do występowania w imieniu Zamawiającego w sprawach dotyczących odbioru wojskowego zamawianych wyrobów ‘’.
Rozdział I punkt 4 podpunkt 7 Warunków Przetargu przyjmuje następujące brzmienie :
,,Wraz z wyrobami WYKONAWCA dostarcza ;
- dokument gwarancyjny określający , ponadto rok produkcji wyrobów ‘’ .
Rozdział I punkt 4 podpunkt 14 przyjmuje następujące brzmienie :
,, W ramach odbioru technicznego realizowanego przez RPW, wszystkie wymagania jakościowe umowy podlegają nadzorowaniu jakości zgodnie z wymaganiami AQAP 2131 ‘’ .
Rozdział V punkt 2.4 uzyskuje następujące brzmienie :
,, Nie później niż 6 dni przed terminem składania ofert (tj. do dnia 04.07.2008 r. włącznie) przedstawią zamawiającemu aktualne informacje (imię i nazwisko) dotyczące członków organów zarządzających i nadzorczych wykonawcy, a także pełnomocników lub prokurentów, którzy będą reprezentowali wykonawcę w postępowaniu - pod rygorem nieprzyjęcia oferty. Informacje, o których mowa wyżej, wykonawca przedstawia na podstawie odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli wymagany jest taki wpis lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Termin będzie zachowany, jeżeli w/w informacje wpłyną do zamawiającego do dnia 04.07.2008 r. faksem na podany wyżej numer, a następnie zostaną niezwłocznie potwierdzone pismem ‘’ .
Rozdział X punkt 4 Warunków Przetargu uzyskuje następujące brzmienie :
,,Oferta powinna znajdować się w nieprzeźroczystej, zamkniętej kopercie, z umieszczonym na niej oznaczeniem firmy wykonawcy i miejscem zamieszkania/siedziby wykonawcy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu, zgodnie z danymi rejestrowymi/ewidencyjnymi przedsiębiorcy oraz napisem: „OFERTA W PRZETARGU NA ZAKUP TŚM DO OPANCERZONEGO SAMOCHODU SCAM i SCAM SM (NR REFMON 17/T/2008 ). NIE OTWIERAĆ DO DNIA 10 LIPCA 2008 R. DO GODZINY 10:30.” W przypadku oferty wspólnej należy wymienić z nazwy i siedziby wszystkie podmioty składające ofertę wspólną ‘’ .
Rozdział XI punkt 2 Warunków Przetargu uzyskuje następujące brzmienie :
,, Termin składania ofert (dla przesyłanych pocztą - termin wpłynięcia ofert) upływa w dniu 10 lipca 2008 r.,
o godz. 10:00 . Termin ten może ulec wydłużeniu w przypadkach określonych w dziale VII Warunków ‘’ .
Rozdział XIV punkt 1 Warunków Przetargu uzyskuje następujące brzmienie :
,, Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 10 LIPCA 2008 r. o godz. 10:30 bez udziału wykonawców ‘’ .
W Rozdziale XVIII Warunków Przetargu jako załączniki pozostają :
Załącznik Nr 6 – Specyfikacja techniczna na 2 stronach
Załącznik Nr 7 – Oferta cenowa i Oświadczenie Własne wykonawcy na 4 stronach
Załącznik Nr 8 - Wzór umowy na 12 stronach
Załącznik Nr 9 - Wykaz dostaw na 1 stronie
Wykreśla się tym samym załączniki nr 2,3,4,5,

W załączniku nr 6 ( Specyfikacja Techniczna ) punkt 9 uzyskuje następujące brzmienie :

,, Zakupione tśm powinny podlegać odbiorowi wojskowemu zgodnie z AQAP 2131 ‘’ .

W załączniku nr 8 ( wzór umowy ) Zamawiający wprowadził następujące zmiany :

Wykreśla się zapis § 1 punkt 2 podpunkt 2 we wzorze umowy

§ 6 pkt 2 uzyskuje następujące brzmienie : ,, Dostarczone wyroby powinny być: nowe, kategorii I, nie używane, nie regenerowane, pochodzić z bieżącej produkcji 2008 r., spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe, zawarte w specyfikacji technicznej ‘’ .
§ 7 pkt 1 uzyskuje następujące brzmienie : ,, Dostarczane wyroby podlegają odbiorowi technicznemu zgodnie z wymaganiami AQAP 2131 przez wskazane RPW, a jego Szefa upoważnia się do występowania w imieniu ZAMAWIAJĄCEGO w sprawach dotyczących procedur odbioru technicznego ’’ .

Wykreśla się zapis , że integralną część umowy stanowią załączniki nr 2,3,4,5

DOWÓDCA

wz. ppłk mgr inż. Józef MODRZEWSKI

D.D. 444 760
02.07.2008
  Dostawa części zamiennych i opon CZOŁG-SAM/228/2008
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA DOSTAWĘ CZĘŚCI ZAMIENNYCH
DO SAMOCHODÓW OSOBOWYCH, CIĘŻAROWYCH I DOSTAWCZYCH ORAZ OPON DO AUTOBUSÓW

1. Zamawiający: Jednostka Wojskowa nr 4213, 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 100-102; telefon: 071/765 62 45,
2. Tryb udzielenia zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY na podstawie art. 10 ust.1 i art.39 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.( t.j. Dz.U. z 2007 nr 223, poz.1655 z późn. zm).
3. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl.
4. SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego Wrocław ul. Obornicka 100-102 bud. nr 2 pok. 101 lub za pośrednictwem poczty. Opłata za siwz wnoszona w siedzibie zamawiającego wynosi 3,60 zł netto +22 % VAT. Formularz opłaty do odebrania w Sekcji Zamówień Publicznych – bud. nr 2, pok. 101 (Opłatę należy wnieść w kasie zamawiającego– bud. nr 1 parter, czynna od poniedziałku do piątku od 12.00 do 14.00) Koszt siwz przesłanej pocztą wynosi 3,60 zł netto +22 % VAT+ koszty przesyłki. Prośby o przesłanie siwz należy kierować na fax 071/765 62 28 za zaliczeniem pocztowym. Prośba o siwz powinna zawierać pełne dane adresowe firmy oraz nr NIP.
5. Określenie przedmiotu zamówienia: postępowanie o wartości poniżej 133 000 euro na dostawa części zamiennych do samochodów osobowych, ciężarowych i dostawczych oraz opon do autobusów wg załącznika nr 1 do siwz. Nr sprawy: CZOŁG-SAM/228/2008, KODY CPV: 34330000-9 części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko towarowych i samochodów, 34352200-1 – opony do autobusów
6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz zamówień uzupełniających.
7. Dopuszcza się składanie ofert częściowych w doniesieniu do 2 (dwóch) części zgodnie z formularzem cenowym (załącznik nr 1). Pełna oferta musi zawierać wszystkie pozycje asortymentowe w obrębie danej części. W przeciwnym wypadku będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z treścią siwz.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom ( art. 36 ust 5 Prawa zamówień publicznych)
9. Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia podpisania umowy
10. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24, spełniają warunki określone w art.22 ust.1oraz złożą wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
• wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1)
• oświadczenie określone w art.44 w związku z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2);
• aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
• Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum).
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. W przypadku Pełnomocnictwa wymaga się oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
11. Wadium nie dotyczy.
12. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto przedmiotu zamówienia – znaczenie 100%.
13. Termin składania ofert upływa dnia 25.11.2008 r. o godz. 10.00. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w kancelarii jawnej w siedzibie zamawiającego bud. nr 2 I piętro. Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.11.2008 r o godz. 10.30 w siedzibie zamawiającego bud. nr 2,II piętro, sala odpraw
14. Termin związania złożoną ofertą przez okres 30 dni od dnia składania ofert.
15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18. Zamawiający będzie porozumiewał się z wykonawcami na piśmie. Oświadczenia, wnioski zawiadomienia przekazane za pomocą faksu będą uznane za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do adresata przed upływem terminu i zostanie niezwłocznie potwierdzona pismem.
19. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynu Zamówień Publicznych w dniu 17.11.2008

PRZEWODNICZĄCY KOMISJI
PRZETARGOWEJ
  DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I BIUROWEGO
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE W KRAKOWIE
ul. Rakowicka 22, 30-901 Kraków,
Tel. 012 455-18-63, fax. 012 455-18-32
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I BIUROWEGO
prowadzony zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.)

1. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia SIWZ
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i wzorem umowy zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.przetargi.army.mil.pl
Materiały dotyczące przetargu (SIWZ + załączniki) można również otrzymać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego, pokój 12, tel. (12) 455-18-32, od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-14.00.

2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Kod – CPV: 30231100-8, 30120000-6
Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i biurowego (wyposażenie oraz żądane parametry zgodne z SIWZ):
1. Stacja robocza wraz z monitorem LCD 17 cali, listwą zasilającą i podtrzymywaczem napięcia UPS – 6 szt.
2. Notebook – 1 szt.
3. Drukarka laserowa A3 – 1 szt.
4. Drukarka laserowa A4 – 1 szt.
5. Kserokopiarka A3 – 1 szt.
Szczegółowe wymagania dotyczące sprzętu komputerowego i biurowego zawiera ''Opis przedmiotu zamówienia - minimalne wymagania zamawiającego'' - załącznik nr 3 do SIWZ.

3. Informacja o możliwości składania ofert
* Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
* Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
* Nie dopuszcza się składania ofert równoważnych.
* Nie przewiduje się przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
* Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
* Nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów.
* Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
* Nie wymaga się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

4.Termin wykonania zamówienia
21 dni od dnia podpisania umowy.

5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz:
* Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.
* Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz cenowy stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ.
* Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ.
* Upoważnienie do podpisania oferty o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty (zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z Rejestru Handlowego lub Krajowego Rejestru Sądowego).
* Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
* Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP (wg Załącznika Nr 4 do SIWZ).
* Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.

6. Informacja o wadium
Nie wymaga się wniesienia wadium.

7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Cena 100%.

8. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE W KRAKOWIE
ul. Rakowicka 22 , 30-901 Kraków,
w Kancelarii pokój nr 12
do dnia 25.09.2008 r. do godz. 10.00.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.09.2008 r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 9.

9. Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest Pan Piotr Bocheński tel. 012 455-18-63

10. Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostają nią związani przez okres 30 dni.

11. Sposób porozumiewania się z Wykonawcami
Oświadczenia, zapytania, zawiadomienia i protesty składane przez wykonawców oraz odpowiedzi Zamawiającego wymagają formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza przekazanie informacji za pomocą faksu, potwierdzonego niezwłocznie pisemnie.

12. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 10.09.2008 r.
  Swiadczenie usług telefonii publicznej dla RWŁ Lublin
WYJAŚNIENIE
TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

20 Rejonowe Warsztaty Techniczne jako Zamawiający, działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 06.164.1163 z późn. zm.) zawiadamia, że wpłynął wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług telefonii publicznej dla Regionalnego Węzła Łączności w Lublinie ul. Radziszewskiego 4, w zakresie realizacji połączeń lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych oraz do operatorów sieci telefonii komórkowej
w 2008r. / oznaczenie sprawy: 36P/07/.

Wykonawca prosi o odpowiedź na następujące pytania:
1.Jak należy rozumieć treść § 4 ust. 1 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ wg którego podstawą świadczenia usług telekomunikacyjnych będzie konkretnie oznaczona umowa zawarta pomiędzy MON a Telekomunikacją Polską S.A. skoro z treści SIWZ - 5.1) litera e – wynika, że oferent winien mieć zawartą z MON umowę ramową.
Udziela się odpowiedzi:
Zamawiający w § 4 ust. 1 projektu umowy, słowa „a Telekomunikacją Polską S.A.
z siedzibą w Warszawie w sprawie współpracy z dnia 01.07.2002r.”, zmienia na „ a Wykonawcą ...................................”.

2.Z uwagi na zapis § 5 ust. 3 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ – czy w ofercie (we wzorze brak wyznaczonego miejsca na przedmiotową informację) należy zamieścić „parametry współpracy międzycentralowej”.
Udziela się odpowiedzi:
Zamawiający dodaje do SIWZ do punktu 3), podpunkt 10), literę e) „Do składanej oferty Wykonawca dołączy dokument przedstawiający parametry współpracy międzycentralowej”.

3.Ze względu na to, iż formularz oferty przewiduje krąg usług znacznie mniejszy niż krąg usług, które w zakresie przedmiotowej usługi może zaproponować każdy z operatorów – prosimy o informację, czy usługi, o których ceny Zamawiający pyta w formularzu ofertowym jak również wskazane przez zamawiającego w SIWZ jako bezpłatne (biling, oplata jednorazowa za zachowanie numerów stacji końcowych, opłata instalacyjna) wyczerpują przedmiot zamówienia. Czy pozostałe usługi – bezpośrednio związane z zamawianą usługą np. przeniesienie stacji telefonicznej, ograniczenie uprawnień stacji telefonicznej w trakcie eksploatacji, prezentacja numeru, zastrzeżenie numeru itp., które może zaoferować Wykonawca – będą przedmiotem odrębnych zamówień, czy też – ponieważ można je zamówić w zasadzie tylko u Wykonawcy
u którego zamówicie Państwo przedmiotową usługę – należy dołączyć cennik / cenniki.
Udziela się odpowiedzi:
Zamawiający nie przewiduje usług dodatkowych.

4.Czy w pozycji – wierszu 3, kolumnie „Wartość netto zł.”, formularza ofertowego należy wpisać iloczyn kolumn „Ilość planowana w 2008r.” (czyli np. w zakresie dot. części 1 zamówienia -31) i kolumny „Cena jedn. netto zł.” – co daje wartość miesięczną usługi (abonamentu), czy też należy wpisać wartość roczną usługi – czyli pomnożyć jeszcze przez 12 miesięcy.
Udziela się odpowiedzi:
Należy wpisać iloczyn kolumn „Ilość planowana w 2008r.” i kolumny „Cena jedn. netto zł.”

5.W SIWZ na świadczenie usług telefonii publicznej dla Regionalnego Węzła Łączności Lublin w punkcie 3.7 część 1 jest zapis „parametry współpracy międzycentralowej – 1xE1, sygnalizacja R2”, jest to sprzeczne z zapisem pkt 3.9 „szczegółowy wykaz połączeń dla wszystkich numerów
z przydzielonego zakresu numeracji i numerów stacji końcowych”. Sygnalizacja R2 uniemożliwia sporządzenie informacji o szczegółowym wykazie połączeń.
Udziela się odpowiedzi:
Zamawiający zmienia sygnalizację z R2 na DSS-1 w części 1 oraz z 4xPSTN na 1xE1 sygnalizacja DSS1, 15B+D w części 3 i 9.
SIWZ i formularze cenowe do pobrania ze strony internetowej.

Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 6 Ustawy PZP, zawiadamia o przedłużeniu terminu składania ofert do dnia 29.11.2007r. do godziny 09:30. Otwarcie ofert nastąpi dnia 29.11.2007r. o godzinie 10:00.

KIEROWNIK

ppłk Piotr SZYMANEK
  Dostawa narzędzi budowlanych.
OGŁOSZENIE
o udzielenie zamówienia publicznego nie przekraczającego równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 styczna 2004 Prawo Zamówień Publicznych tj. 14 000 EURO

Dotyczy: zaproszenia do złożenia oferty/propozycji cenowej w postępowaniu na dostawę 3 kpl. zestawów narzędzi do prac budowlanych.

Zamawiający – Jednostka Wojskowa 4824 Stawy, 08 – 530 Dęblin, tel. centr. (081) 8651702, 8895285 fax. 081 8895225, www.army.mil.pl, e-mail: sow8e_011@sow.mil.pl jest zainteresowana zakupem zestawów narzędzi do prac budowlanych w ilości 3 kpl. Szczegółowy wykaz zawarto w pliku "wykaz + wymagania".

Zestaw przeznaczony jest do wykonywania prac budowlanych, rozbudowy fortyfikacyjnej. Powinien być prosty w użyciu, przenośny i kompaktowy. Zestaw powinien posiadać krajowy atest użytkowania.
Zestaw powinien zapewniać:
- możliwość wykonywania prac budowlanych;
- możliwość realizacji zadań rozbudowy fortyfikacyjnej;
- bezpieczny transport wszystkich elementów zestawu;
- szeroki zakres stosowania w warunkach:
• temperatury otoczenia od -30 do +55 C;
• wilgotności powietrza do 95%;
- zachowywać funkcje pracy w warunkach opadów atmosferycznych;
- być odporny na udary, drgania i wibracje podczas transportu.

INFORMACJE FORMALNO-PRAWNE

1. Oferta musi obejmować pełny zakres zamówienia.
2. Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim opisanym wymogom.
3. Przy wyborze oferty cenowej Zamawiający będzie się kierował kryterium – cena 100%
4. Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez cały okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
5. Wymagane dokumenty:
1. Formularz oferty/propozycji cenowej przygotowany wg wzoru zamieszczonego poniżej;
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/propozycji. Dokument (kserokopia) winien być potwierdzony „za zgodność z oryginałem”.

6. Termin i sposób składania ofert/propozycji cenowych.

Ofertę/propozycję cenową wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w formie pisemnej i przesłać do JW 4824 Stawy, 08-530 Dęblin na nr fax. 081 8895225 do dnia 27.10.2008 r.

7. Informacja dotycząca zawarcia umowy.

O wyniku postępowania Zamawiający powiadomi uczestników faksem. Wykonawca, którego ofertę/propozycję wybrano zostanie dodatkowo powiadomiony o miejscu
i terminie podpisania umowy. Zamawiający zamierza zawrzeć umowę wg projektu zamieszonego poniżej.

8. Osoby uprawnione do kontaktów.

st.chor. Robert WINEK tel. (081) 889 52 85; fax. 081 889 52 25

Kontakt w dni robocze w godz. służbowych 8:00 –15:00.

INFORMACJE KOŃCOWE

1. Zamawiający informuje, że niniejsze postępowanie podlega wyłączeniu spod stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2007 r., Nr 223, poz. 1655) na podstawie art. 4 pkt 8 Pzp. (nie przekracza wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 14 000 euro)
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania ogłoszenia/zaproszenia.

SZEF SEKCJI S-3
(-) mjr Jerzy ŻOŁĄDEK
  OZ WHEELS aktualizacja oferty, NOWE MODELE!!!
Od 1994 roku obecne są na rynku polskim towary włoskiej firmy OZ - figurujące w oficjalnej nomenklaturze, pod hasłem kół tarczowych ze stopów lekkich, powszechnie zaś określane mianem obręczy samochodowych czy alufelg. Mimo, iż firma OZ pod względem wielkości produkcji nie należy do potentatów światowych, niewątpliwie dominuje w świecie sportów samochodowych z racji najwyższej jakości swoich wyrobów. Na kołach OZ ścigają się bolidy FORMUŁ 1 (od 25 lat), 3, CART, 3000, samochody INDY RACING LEAGUE, różnego rodzaju pucharów oraz uczestnicy mistrzostw krajów całego świata, wreszcie samochody startujące w Rajdowych Mistrzostwach Świata (od 20 lat), Europy itd. Program sportowy Firmy OZ jest odzwierciedleniem zaufania jakie pokłada się w ich wyrobach, a rezultatem tego są rozliczne tytuły, w tym ponad 100 tytułów mistrzów świata.

Doświadczenia sportowe wykorzystywane są oczywiście w produkcji kół aluminiowych przeznaczonych dla wszystkich użytkowników dróg - nie tylko sportowców. Obecnie gama obręczy OZ obejmuje kilka linii produktowych - budżetowa linia MSW (Motor Style Wheels) to oferta "na każdą kieszeń". W jej programie znajdują się zarówno koła WINTER , proste, łatwe w utrzymaniu i bardzo korzystne cenowo wzory, oraz AVANTGARDE - przeznaczone przede wszystkim dla młodszych kierowców - ciekawe, tuningowe modele. Półka średnia to 3 linie - STREET-STYLE (włoski styl do każdego samochodu), RACING (koła o rodowodzie sportowym) i ALL-TERRAIN (koła do samochodów SUV, terenowych i dostawczych). Szczególnie godna uwagi jest technologia HLT , oferowana w ramach linii RACING. Dzięki zastosowaniu odpowiednich materiałów i specjalnego procesu technologicznego, udało się znacznie obniżyć wagę felgi, przy zachowaniu bardzo wysokich właściwości wytrzymałościowych. Kolejną linią proponowaną przez firmę OZ jest PRESTIGE - obręcze 2-częściowe, najczęściej wyposażone w tzw. "patent lip". Jest to specjalny pierścień, który przykręca się do rantu zewnętrznego koła. Pełni on nie tylko funkcję estetyczną, ale przede wszystkim chroni koło przed uszkodzeniami mechanicznymi. Uszkodzony pierścień można oczywiście wymienić. Topową linią jest TUNER-SYSTEM . To obręcze 3-cześciowe, często odkuwane, więc bardzo wytrzymałe, piękne.

OZ Turbo (Porsche)


OZ VERSILIA


OZ CARAVAGGIO


OZ ALLEGGERITA HLT Crystal Titanium


NOWOŚĆ OZ WHEELS!!!
Rok 2009 rok zaowocuje wprowadzeniem nowej, ciekawej serii X-LINE z kołami POWER, ENERGY i ADRENALINA. Jest to oferta bardzo korzystna cenowo - usytuowana pomiędzy półką średnią OZ i MSW AVANTGARDE.

OZ X-LINE POWER


OZ X-LINE ENERGY


OZ X-LINE ADRENALINA


Zapraszamy do zapoznania się z pełna oferta felg OZ Wheels.

KLIK KLIK
 



wzór oferty kupna
wzor oferty najmu
wzór oferty pracy
wzór oferty przetargowej
wzór oferty zakupu
wzor umowy przedwstepnej zakup sprzedaz nieruchomosci
wzorami podziekowan dla Rodzicow
wzor umowy wstepnej kupna gruntu
wzor podania o urlop podanie
Wzór sprawozdania z laboratorium
wzorki na włosach męskich
wzor przemowienia na zakonczenie roku szkolnego
wzor umowy wstepnej sprzedazy
Wzór umowy U M O W A
wzorów świadectw szkolnych
  • lufa do wiatrowki qb 79
  • przedawnienie;swiadczen;okresowych
  • czechy legalizuja narkotyki
  • kotly na ekogroszek per eko
  • mery kate olsen